Biuro projektu "Akademia Przedsiębiorczości V" informuje uczestników projektu o zasadach rozliczania podstawowego wsparcia pomostowego.
Rozliczenie przekazanych środków finansowych odbywa się na podstawie złożonego do biura projektu zestawienia poniesionych wydatków wraz z dokumentami potwierdzającymi ich poniesienie, takimi jak:
- kopie faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej,
- kopie wyciągów bankowych z rachunku uczestnika projektu lub przelewów bankowych potwierdzających dokonanie płatności lub kopie dokumentów potwierdzających dokonanie zapłaty gotówką.
Zgodnie z obowiązującym regulaminem przyznawania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz podpisaną umową o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego, wydatkowanie środków odbywa się zgodnie z wnioskiem o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego, a koszty dotyczą pierwszych 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia przez uczestnika projektu działalności gospodarczej.
Ostateczne rozliczenie poniesionych wydatków uczestnik projektu zobowiązany jest przedstawić najpóźniej w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia, w którym upływa 6 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej, termin ten wskazany jest § 2 ust 1 umowy o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.
UWAGA:
W przypadku, gdy uczestnik projektu nie wydatkował wszystkich otrzymanych środków finansowych, bezwzględnie musi dokonać zwrotu tych środków na rachunek bankowy beneficjenta wskazany w umowie o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.
Powyższe postanowienia wynikają z regulaminu przyznawania środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz z umowy o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.
Pliki do pobrania:
- Zestawienie poniesionych wydatków w ramach podstawowego wsparcia pomostowego.
- Przykładowe zestawienie poniesionych wydatków.