Wydział Kontroli EFS

Do zadań Wydziału Kontroli EFS należy w szczególności przeprowadzanie kontroli projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Po przeprowadzeniu kontroli Wydział sporządza informację pokontrolną wraz z ewentualnymi zaleceniami pokontrolnymi lub rekomendacjami.
 
Ponadto Wydział:
  • opiniuje i konsultuje dokumenty programowe w ramach EFS oraz EFS Plus,
  • przygotowuje dokumenty dotyczące kontroli na potrzeby jednostki kontrolującej realizowanie projektów w ramach EFS oraz EFS Plus,
  • prowadzi działania związane z zamykaniem perspektywy finansowej UE 2014-2020 w zakresie zadań właściwych dla Wydziału,
  • uczestniczy w grupach roboczych związanych ze wdrażaniem projektów,
  • opracowuje, wspólnie z innymi komórkami, analizy ryzyka dotyczące realizowanych procesów, w tym nadużyć finansowych.

Informacje o publikacji dokumentu