Zmiany w regulaminie przyznawania środków finansowych w projekcie "Załóż firmę z WUP II"

Informujemy, że zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w regulaminie przyznawania środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej w ramach projektu "Załóż firmę z WUP II" od dnia publikacji niniejszej informacji odstąpiono od konieczności składania w Biurze Projektu rozliczeń wydatków poniesionych w ramach transz przyznanego wsparcia pomostowego.

Kolejne transze podstawowego wsparcia pomostowego będą wypłacane w kwotach na jakie zostały złożone i zaakceptowane wnioski o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego przez beneficjenta. Natomiast przedłużone wsparcie pomostowe będzie wypłacane w wysokości kwoty przyznanej przez Komisję Oceny Wniosków.

Jednak zgodnie z regulaminem wypłata kolejnej transzy podstawowego/przedłużonego wsparcia pomostowego nastąpi po przedłożeniu dokumentu potwierdzającego uiszczenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (przekaz pocztowy, dowód wpłaty/przelewu itp.) oraz złożeniu pisemnego oświadczenia informującego beneficjenta, iż pozostała kwota otrzymanego podstawowego/przedłużonego wsparcia pomostowego została wydatkowana na pokrycie opłat wymienionych w § 4 ust. 2 umowy o udzielenie odstawowego/przedłużonego wsparcia pomostowego.

Regulamin przyznawania środków finansowych po zmianach

 

 


Informacje o publikacji dokumentu