W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie wnioski o wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) mogą składać zainteresowane wpisem instytucje, które:
- mają zarejestrowaną działalność szkoleniową na terenie woj. mazowieckiego, lub
- w przypadku braku siedziby instytucji szkoleniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadają na terenie woj. mazowieckiego główny obszar działania.
Jednostki szkoleniowe ubiegające się o wpis do RIS proszone są o wypełnianie interaktywnego wniosku.
W woj. mazowieckim wnioski o wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych są przyjmowane i sprawdzane pod kątem formalnym w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie.
Wiecej informacji
Informacja o kontynuacji działalności instytucji w RISDokumenty wymagane przy wpisie do RIS
Wskazówki, jak należy prawidłowo wypełniać wniosek o wpis do RIS
Obowiązki instytucji zarejestrowanych w RIS
Potwierdzenie wpisu do RIS
Zawiadomienia o wpisie do RIS wydawane są jednorazowo w momencie wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru. Instytucje zarejestrowane w RIS oraz wszyscy użytkownicy rejestru mogą samodzielnie wygenerować aktualne potwierdzenie - na stronie internetowej stor.praca.gov.pl została udostępniona funkcja "Drukuj aktualny wpis do RIS".