Profil Zaufany to metoda identyfikacji osoby w Internecie. Jest on niezbędny gdy chcemy złożyć wniosek elektroniczny do urzędu. Jak założyć Profil Zaufany bez wychodzenia z domu?

 

1. Przejdź na stronę:  https://pz.gov.pl/  i wybierz Zarejestruj się (prawy górny róg).

2. Wybierz sposób uzyskania Profilu Zaufanego: Banki i inni dostawcy

3. Wybierz swojego dostawcę tożsamości - swój bank

4. W zależności od wybranego banku proces rejestracji może się nieco różnić. Przykładowo wybierając mBANK, po porawnym logowaniu, należy przejść w zakładkę EURZĄD, wybrać ZAREJSTRUJ Profil Zaufany, sprawdzić poprawność danych, zanotować identyfikator Profilu Zaufanego, zaakceptować i zatwierdzić rejestrację.

5. Po poprawnym założeniu Profilu Zaufanego możesz składać wnioski elektroniczne do urzędu. 


Więcej informacji o zakładaniu PROFILU ZAUFANEGO znajdziesz pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Załączniki
Jak założyć konto w praca gov pl.pdf (pdf, 810 KB)