Obowiązki instytucji zarejestrowanych w RIS

Instytucja szkoleniowa zarejestrowana w RIS zobowiązana jest do informowania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie o:
  • zmianie siedziby, otwarciu i likwidacji oddziałów lub filii - w terminie 30 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności;
  • kontynuowaniu działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym, aktualizując dane na wniosku o wpis do rejestru do dnia 31 stycznia.
Zgłoszenia zmian oraz kontynuacji działalności szkoleniowej należy dokonać na wniosku w formie papierowej lub elektronicznej (dla posiadaczy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego e-PUAP) wypełniając na stronie stor.praca.gov.pl odpowiednio wniosek o:
  • Wniosek o aktualizację (zmianę) danych
  • Wniosek o korektę danych
  • Wniosek o kontynuację działalności
 i przesyłając go do WUP w Warszawie.

W przypadku zmian danych teleadresowych, formy organizacyjnej lub osoby kierującej instytucją do wniosku aktualizacyjnego należy dołączyć aktualne dokumenty rejestracyjne instytucji, potwierdzające zaistniałe zmiany (o ile nie występują one w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym: CEIDG, KRS, rejestr uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych).


Niewywiązanie się z obowiązku poinformowania WUP o kontynuacji działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym skutkuje wykreśleniem z RIS.

Informacje o publikacji dokumentu