Wydarzenie z patronatem Dyrektora WUP w Warszawie? Teraz to możliwe!

Print Drukuj

Organizujesz konferencję, debatę, kampanię społeczną lub projekt edukacyjny? Twoje wydarzenie wspiera rozwój kompetencji, rynek pracy albo integrację społeczną na Mazowszu? Możesz ubiegać się o patronat honorowy Dyrektora Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.

Patronat to forma wsparcia dla inicjatyw, które są zgodne z misją i zadaniami WUP. Mogą go otrzymać m.in.:

  • konferencje i seminaria,
  • kampanie informacyjne i społeczne,
  • konkursy, projekty edukacyjne,
  • inne wydarzenia o zasięgu lokalnym lub regionalnym.

Jak złożyć wniosek?

Wystarczy wypełnić formularz (załącznik nr 1 do zasad) i przesłać go:

  • pocztą tradycyjną (WUP w Warszawie, ul. Chłodna 52),
  • osobiście w kancelarii urzędu,
  • mailowo na adres: promocjawup@wup.mazowsze.pl

Uwaga! Wniosek należy złożyć najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.

Co daje patronat?

Wydarzenia objęte patronatem mogą liczyć na:

  • publikację informacji na stronie internetowej WUP,
  • możliwość wykorzystania logo WUP (po uzgodnieniu),
  • większą rozpoznawalność i prestiż.

Pełne zasady przyznawania patronatu oraz formularz wniosku znajdziesz na naszej stronie w zakładce „Patronat”.

Masz pytania? Napisz do nas: promocjawup@wup.mazowsze.pl

Informacje o publikacji dokumentu