Kontynuacja świadczenia usług pośrednictwa pracy i pracy tymczasowej na rzecz cudzoziemców

Print Drukuj

Ważne informacje dla agencji zatrudnienia zarejestrowanych przed 1 czerwca 2025 r.

Kogo dotyczy obowiązek?

Jeśli Twoja agencja zatrudnienia została wpisana do rejestru przed 1 czerwca 2025 r. i świadczy usługi:

  • pośrednictwa pracy,
  • pracy tymczasowej
    na rzecz cudzoziemców, którzy muszą posiadać zezwolenie na pracę lub oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi (zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom) — masz obowiązek dostosowania wpisu w rejestrze.

Do kiedy należy złożyć wniosek?

Aby kontynuować świadczenie tych usług należy złożyć wniosek o zmianę wpisu w rejestrze agencji zatrudnienia do 31 sierpnia 2025 r.

Co dokładnie trzeba zgłosić?

Wniosek powinien dotyczyć usługi faktycznie realizowanej przed 1 czerwca 2025 r.
Przykład:
Jeśli agencja przed 1 czerwca 2025 r. świadczyła wyłącznie pośrednictwo pracy na rzecz cudzoziemców, to zmiana wpisu powinna dotyczyć wyłącznie tej usługi.

Jak złożyć wniosek?

Wniosek składa się wyłącznie w formie elektronicznej poprzez system Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia KRAZ:
►https://stor.praca.gov.pl/portal/kraz

Opłata za zmianę wpisu

  • Wysokość opłaty: 1000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych)
  • Opłatę należy wnieść na rachunek bankowy:

Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa
Nr konta: 12 1020 1026 0000 1402 0232 3475
Tytuł przelewu: „Opłata za zmianę wpisu w rejestrze agencji zatrudnienia”

Do wniosku należy dołączyć dowód wniesienia opłaty lub jego cyfrowe odwzorowanie zawierające dane umożliwiające identyfikację podmiotu.

Informacje o publikacji dokumentu