- zmianie siedziby, otwarciu i likwidacji oddziałów lub filii - w terminie 30 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności;
- kontynuowaniu działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym, aktualizując dane na wniosku o wpis do rejestru do dnia 31 stycznia.
- Wniosek o aktualizację (zmianę) danych
- Wniosek o korektę danych
- Wniosek o kontynuację działalności
W przypadku zmian danych teleadresowych, formy organizacyjnej lub osoby kierującej instytucją do wniosku aktualizacyjnego należy dołączyć aktualne dokumenty rejestracyjne instytucji, potwierdzające zaistniałe zmiany (o ile nie występują one w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym: CEIDG, KRS, rejestr uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych).
Niewywiązanie się z obowiązku poinformowania WUP o kontynuacji działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym skutkuje wykreśleniem z RIS.