W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie wnioski o wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) mogą składać zainteresowane wpisem instytucje, które:
- mają zarejestrowaną działalność szkoleniową na terenie woj. mazowieckiego, lub
- w przypadku braku siedziby instytucji szkoleniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadają na terenie woj. mazowieckiego główny obszar działania.
Rejestracji oddziałów i filii powinna dokonać jednostka główna, jednak oddziały lub filie posiadające osobowość prawną powinny zarejestrować się samodzielnie, we właściwym ze względu na adres oddziału/filii, wojewódzkim urzędzie pracy.
Instytucja szkoleniowa może złożyć wniosek o wpis do RIS w formie papierowej lub elektronicznej (o ile osoba uprawniona do reprezentowania instytucji posiada kwalifikowany podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP), do którego zobowiązana jest dołączyć dokumenty określone w § 2.2. rozporządzenia w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 781).
Jednostki szkoleniowe ubiegające się o wpis do RIS proszone są o wypełnianie interaktywnego wniosku.
Instytucje, nieposiadające podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP, po wypełnieniu wniosku poprzez aplikację stor.praca.gov.pl powinny go wydrukować, podpisać i wraz z wymaganymi dokumentami przesłać do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
Więcej informacji
Informacja o kontynuacji działalności instytucji w RISProcedura uzyskiwania wpisu do RIS w woj. mazowieckim
Dokumenty wymagane przy wpisie do RIS
Wskazówki, jak należy prawidłowo wypełniać wniosek o wpis do RIS
Obowiązki instytucji zarejestrowanych w RIS