Публикатор

Informacja o kontynuacji działalności instytucji w RIS

Instytucje szkoleniowe zarejestrowane w RIS mają obowiązek poinformowania właściwego WUP o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym. Wnioski o kontynuację działalności powinny zostać przesłane do 31 stycznia.

 

Zasady składania wniosków o kontynuację w 2025 r. 

  1. Wniosek o kontynuację działalności szkoleniowej powinien być wypełniony najwcześniej
    1 stycznia 2025 r. i dostarczony do 31 stycznia 2025 r.
  2. Zgłoszenia należy dokonać w formie elektronicznej, wypełniając interaktywny wniosek o kontynuację działalności na stronie stor.praca.gov.pl.
  3. Ze złożenia wniosku w formie elektronicznej mogą skorzystać instytucje posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

 
W przypadku niepowiadomienia o ww. kontynuacji, Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie dokonuje wykreślenia instytucji szkoleniowej z rejestru instytucji szkoleniowych (art. 20 ust. 6 pkt 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
 

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display