Filia Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Płocku informuje, iż trwa realizacja projektu pod nazwą "Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości VII", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem projektu jest umożliwienie rozpoczęcia działalności gospodarczej 70 osobom z terenu pięciu powiatów województwa mazowieckiego w latach 2012-2014. W ramach projektu przewidziano dwa nabory. Drugi nabór rozpocznie się 11 lutego i potrwa do 1 marca 2013 roku.
W ramach drugiej rekrutacji będzie wybrana kolejna grupa 40 osób (w obu rekrutacjach projektu 80 osób), która zostanie skierowana na szkolenie i doradztwo ogólne. Podstawowe wsparcie pomostowe i jednorazowe dotacje na rozwój przedsiębiorczości przewidziano dla 35 osób wyłonionych w wyniku naboru.
Wojewódzki Urzęd Pracy zastrzega sobie możliwość wstrzymania przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych w trakcie trwania naboru, jeżeli liczba złożonych formularzy rekrutacyjnych przekroczy 400 sztuk dla naboru. Skrócenie terminu przyjmowania formularzy rekrutacyjnych poprzedzi informacja o zamknięciu naboru umieszczona na stronie internetowej WUP. Termin zakończenia naboru będzie ustalony na kolejny dzień do godziny 16 od dnia ukazania się informacji o skróceniu terminu naboru, liczy się więc czas złożenia dokumentów rekrutacyjnych.
DZIAŁANIA PROWADZONE W RAMACH I NABORU DO PROJEKTU:
1. Nabór i rekrutacja osób zainteresowanych rozpoczęciem działalności gospodarczej:
a. Nabór prowadzony będzie od 11 lutego do 01 marca 2013 r.
Poniższe terminy są terminami orientacyjnymi
i mogą ulec przesunięciu w zależności od liczby złożonych dokumentów.
b. Rekrutacja prowadzona będzie od 11 lutego do 13 maja.2013 r.
2. Szkolenia i doradztwo ogólne w zakresie pozyskania wiedzy na temat prowadzenia firmy. Szkolenie rozpocznie się maj/czerwiec 2013 roku - dla 40 osób.
3. Uruchomienie działalności gospodarczej przez 35 osób, planowany termin czerwiec/lipiec 2013, w tym otrzymanie dotacji w wysokości do 40.000,00 zł.
4. Wsparcie pomostowe wypłacane przez 6 miesięcy w wysokości 1.250 zł miesięcznie.
Dokumenty niezbędne do pobrania i zapoznania się:
Regulamin Rekrutacji Kandydatów/Kandydatek do Projektu,
DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA:
Formularz Rekrutacyjny (.doc.)/(.pdf) - Załącznik nr 1 do Regulaminu Rekrutacji - obligatoryjnie,
Oświadczenie - zał. Nr 2 do Regulaminu Rekrutacji - obligatoryjnie,
Oświadczenie Kandydata o miejscu zamieszkania - zał. Nr 3 do Regulaminu Rekrutacji - obligatoryjnie,
Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pomocy de minimis - zał. Nr 4 do Regulaminu Rekrutacji - jeśli dotyczy,
Kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności - dotyczy osób niepełnosprawnych
Dowód osobisty - do okazania w momencie składania dokumentów
DOKUMENTY DO ZAPOZNANIA SIĘ:
Karta Oceny Formalnej Dokumentów Rekrutacyjnych - zał. Nr 6 do Regulaminu rekrutacji,
Karta Oceny Merytorycznej Formularza Rekrutacyjnego - zał. Nr 7 do Regulaminu Rekrutacji,
Karta Oceny Doradcy Zawodowego - zał. Nr 8 do Regulaminu Rekrutacji,
Karta Wyników Rekrutacji do Projektu - zał. Nr 10 do Regulaminu Rekrutacji,
Deklaracja przeniesienia punktów z testu - zał. 11 do Regulaminu Rekrutacji - obowiązująca w drugim naborze
Regulamin przyznawania środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej
Oświadczenie o skorzystaniu z pomocy de minimis-zał. Nr 5,
Oświadczenie dotyczące kwalifikowalności podatku VAT - zał. Nr 8,
Wzór biznes planu - zał. Nr 11.
W TRAKCIE TRWANIA NABORU NALEŻ ZŁOŻYĆ:
- Formularz Rekrutacyjny
- Oświadczenie -zał. Nr 2 do regulaminu rekrutacji,
- Oświadczenie Kandydata o miejscu zamieszkania - zał. Nr 3 do regulaminu rekrutacji,
- Oświadczenie kandydata o skorzystaniu z pomocy de minimis - zał. Nr 4 do regulaminu rekrutacji - jeśli dotyczy,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności - dotyczy osób niepełnosprawnych
- Dowód osobisty - do okazania w momencie składania dokumentów
Bliższych informacji o projekcie można uzyskać również na spotkaniach informacyjnych prowadzonych w siedzibie naszego Urzędu - Płock ul. 1 Maja 7b , sala konferencyjna II piętro, w dniach:
- 05.02.2013 - godz. 10.oo i 14.oo
- 06.02.2013 - godz. 10.oo i 14.oo
- 07.02.2013 - godz. 10.oo i 14.oo
- 08.02.2013 - godz. 10.oo i 14.oo
- 11.02.2013 - godz. 10.oo i 14.oo