Zajęcia z grupowego poradnictwa zawodowego „Zarządzanie sobą w czasie" przeprowadzone przez doradcę zawodowego Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Płocku Magdalenę Mućka, odbyły się 1 marca w płockiej filii Politechniki Warszawskiej. W wydarzeniu wzięło udział 18 osób – studentów i absolwentów uczelni.
Zarządzanie sobą w czasie to umiejętność, która jest dziś bezcenna. Planowanie zadań w pracy pozwala nam zwiększyć efektywność osobistą i dzięki temu poprawić wydajność naszych działań. To, jak organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe.
Na tym właśnie aspekcie skupiła się prowadząca spotkanie. W trakcie zajęć uczestnicy nabyli umiejętność prawidłowego określania celów i skutecznego planowania, uzyskali wiedzę i praktyczne wskazówki dotyczące zwiększenia efektywności i wydajności pracy, nauczyli się jak oddzielać sprawy ważne, pilne od mniej ważnych, dzięki czemu – jak sami ocenili – będą mogli wykorzystać zdobytą wiedzę w organizowaniu swojej pracy i podnoszeniu jej jakości.