Wydawca treści

Print Drukuj

Zespół ds. Kontroli Przedsiębiorców

Głównym zadaniem Zespołu ds. Kontroli Przedsiębiorców jest przeprowadzanie na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych kontroli przedsiębiorców w zakresie wydatkowania środków FGŚP na wypłatę świadczeń zgodnie z przeznaczeniem.

Ponadto do zadań Zespołu należy w szczególności:
  • przygotowywanie planów kontroli oraz opracowywanie sprawozdań z ich realizacji;
  • sporządzanie analizy prawdopodobieństwa naruszenia prawa w związku z planowanymi kontrolami przedsiębiorców, którzy wnioskowali o przyznanie świadczeń na rzecz ochrony miejsc pracy ze środków FGŚP oraz jej aktualizacji i na tej podstawie typowanie wniosków do kontroli;
  • weryfikacja pobranej podczas kontroli/przesłanej przez przedsiębiorcę w toku czynności kontrolnych dokumentacji w zakresie spełnienia warunków ubiegania się o środki określonych w ustawie, przestrzegania postanowień umowy, wydatkowania środków zgodnie z warunkami określonymi w umowie i we wniosku oraz w zakresie właściwego udokumentowania i wykorzystania tych środków;
  • sporządzanie Protokołów Kontroli oraz przygotowywanie odpowiedzi na ewentualne zastrzeżenia;
  • prowadzenie bieżących spraw w zakresie realizowanych kontroli;
  • ewidencjonowanie przeprowadzanych kontroli;
  • przygotowywanie okresowych informacji i analiz.
Dane kontaktowe:
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
ul. Ciołka 10A pok. 417
01-402 Warszawa
Tel. (22) 532 22 66
 
Informacje o publikacji dokumentu


Menu nawigacji