Wydawca treści

Print Drukuj

Zespół ds. Obsługi Wniosków

Do zakresu zadań Zespołu ds. Obsługi Wniosków należy w szczególności:
  • nanoszenie niezbędnych korekt określonych wg katalogu wytycznych w informacjach o zwrocie art. 15g, 15gg, 15gga oraz 15gga1 ustawy COVID-19, oraz kartach procesu weryfikacji końcowej rozliczenia wniosku o przyznanie świadczeń otrzymanych z Filii oraz Wydziału Wsparcia Przedsiębiorców;
  • monitorowanie obiegu dokumentów pomiędzy Wydziałem Wsparcia Przedsiębiorców, Zespołem ds. Windykacji Należności FGŚP-COVID, Zespołem ds. Postępowań Administracyjnych COVID, Filiami a Zespołem ds. Obsługi Księgowej FGŚP – COVID;
  • prowadzenie rejestrów dotyczących obiegu dokumentów, informacji o zwrocie oraz kart procesu weryfikacji końcowej rozliczenia wniosku o przyznanie świadczeń;
  • przekazywanie informacji o konieczności dokonywania korekt zgodnie ze wskazówkami Zespołu ds. Obsługi Księgowej FGŚP-COVID, pracownikom Filii oraz Wydziału Wsparcia Przedsiębiorców;
  • realizowanie rozstrzygnięć powstałych w wyniku postępowań odwoławczych w związku z odmową wypłaty świadczeń.
Dane kontaktowe:
ul. Leszno 21 pok. 14
01-199 Warszawa
tel. (22) 571-73-61
 
Informacje o publikacji dokumentu


Menu nawigacji