Gdzie i kiedy odbędzie się wydarzenie?
Wydarzenie odbędzie się 25 września br. w godzinach od 10.00 do 15.00.
Miejsce: Punkt Informacyjny, Warszawa, ul. Chłodna 52, wejście od ul. Wroniej, parter.
Dla kogo jest to wydarzenie?
Dla każdego. Wydarzenie kierujemy zarówno do osób pracujących, jak i bezrobotnych, które szukają swojego miejsca na rynku pracy.
Co będzie się działo?
Doradcy zawodowi z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej poprowadzą warsztaty na temat przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej oraz otwarcia własnej firmy. Będzie można także skorzystać z konsultacji ze specjalistami m.in. w zakresie ofert Urzędu Pracy m.st. Warszawy czy dofinansowania dla pracodawców na szkolenia pracowników. Dodatkowo będzie możliwość wykonania profesjonalnego zdjęcia do dokumentów aplikacyjnych. Prowadzone będą animacje dla dzieci w kąciku zabaw.
Co zrobić żeby wziąć udział?
Wystarczy wysłać formularz zgłoszeniowy do dnia 23 września br.
Dlaczego takie wydarzenie?
Inspiracją do zorganizowania wydarzenia jest nowa przestrzeń, w której się znajdujemy. Do tej pory nasz Urząd mieścił się w kilku lokalizacjach. Od teraz można załatwić wiele spraw w jednym miejscu i w sposób jeszcze bardziej przyjazny. Chcemy również przybliżyć uczestnikom czym się zajmujemy i jakie działania prowadzimy na rzecz poprawy sytuacji na mazowieckim rynku pracy.
Zapraszamy!
Wyślij formularz zgłoszeniowy i zrób pierwszy krok na drodze rozwoju zawodowego!
Poniżej znajduje się szczegółowy program wydarzenia:
Do pobrania:
Regulamin udziału w Zaplanuj z nami swoją karierę (PDF 689 KB)