Obowiązki instytucji zarejestrowanych w RIS

Print Drukuj

Instytucja szkoleniowa zarejestrowana w RIS zobowiązana jest do informowania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie o zmianie siedziby, otwarciu i likwidacji oddziałów lub filii - w terminie 30 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności.

Zgłoszenia zmian oraz kontynuacji działalności szkoleniowej należy dokonać na wniosku w formie papierowej lub elektronicznej (dla posiadaczy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego e-PUAP) wypełniając na stronie stor.praca.gov.pl odpowiednio wniosek o:

  • Wniosek o aktualizację (zmianę) danych
  • Wniosek o korektę danych

 i przesyłając go do WUP w Warszawie.

W przypadku zmian danych teleadresowych, formy organizacyjnej lub osoby kierującej instytucją do wniosku aktualizacyjnego należy dołączyć aktualne dokumenty rejestracyjne instytucji, potwierdzające zaistniałe zmiany (o ile nie występują one w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym: CEIDG, KRS, rejestr uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych).
 

Informacje o publikacji dokumentu