Zasady składania wniosków o kontynuację w 2019 r.
- Wniosek o kontynuację działalności szkoleniowej powinien być wypełniony najwcześniej
1 stycznia 2019 r. i dostarczony do 31 stycznia 2019 r. - Zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej lub elektronicznej, wypełniając interaktywny wniosek o kontynuację działalności na stronie stor.praca.gov.pl i przesyłając go (forma papierowa) na adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, lub zgodnie z właściwością na adres Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie - dane kontaktowe Filii WUP
- Ze złożenia wniosku w formie elektronicznej mogą skorzystać instytucje posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej
- Wniosek należy wypełnić zgodnie z instrukcją - Instrukcja wypełniania wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej przez stronę stor.praca.gov.pl
W przypadku niepowiadomienia o ww. kontynuacji, Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie dokonuje wykreślenia instytucji szkoleniowej z rejestru instytucji szkoleniowych (art. 20 ust. 6 pkt 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).