Wsparcie techniczne dla użytkowników systemu PEFS

Print Drukuj

Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie informuje, iż Instytucja Zarządzająca PO KL podpisała z firmą Britenet umowę na świadczenie usług wsparcia technicznego (Help Desk) dla użytkowników systemu PEFS 2007 (Baza lokalna PEFS 2007, Formularz PEFS 2007, aplikacja PEFS 2007 - Walidator). Usługa Help Desk będzie świadczona od 2 września br.

UWAGA: Podczas zgłaszania uwag należy ściśle przestrzegać procedury, w szczególności nie należy przesyłać bezpośrednio na adres e-mail Help Desk Formularzy PEFS 2007 ani zrzutów ekranu zawierających dane osobowe.

Do pobrania:

1. Procedura zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu PEFS 2007 w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

2. Karta zgłoszenia

Informacje o publikacji dokumentu